Doakan kami ye


Assalammualaikum.
Nak tahu tak hari ni hari apa? Hari ni hari yang paling mengembirakan aku. 
Sebab Allah telah menyatukan aku dengan dia. Oh. Hmm. Aku rasa kau tak faham.
Hari ni dah genap 2 bulan aku dengan dia. Bersyukur sangat sangat. Walaupun kitorang banyak gaduh sana gaduh sini, tp kitorang tetap dengan pegangan kitorang. Amboi, ayat tak menahan. Hahaha.
Dari sahabat jadi cinta sejati.
Watlek. Haha. Dulu aku dengan dia cuma kawan tak seakrab. And alhamdullillah. Hubungan kami akrab seperti sekarang. Aku bersyukur sangat sangat dapat dia. Walaupun kadang kadang dia ada wat aku bengang plus sedih plus sakit hati *sama je lah tuu
Aku sayang dia sangat sangat. Dia lah nyawa aku sekarang. Aku dah bertekad aku akan cinta kan dia seorang sampai akhir hayat aku. Aku takkan sakitkan hati dia, buat dia sedih buat dia marah dengan aku. Sebab aku tahu, sekali aku dah buat dia sedih. Sampai bila bila aku akan buat dia sedih. Mana taknya. Aku asyik cakap yang bukan bukan dengan dia. Huh. Sumpah aku tengah menangis sekarang.
Menangis kegembiraan.
hahaha. Tapi sekarang. Aku kena tahan kesakitan yang aku akan hadapi keesokkan harinya.
Tak tahu cerita ea? Kan aku cakap hari ni hari terakhir aku on. Hmmm.
Sedih gila. Mana taknya aku akan off sampai 30 november 2011. Lama tu. Kalau kau, kau boleh tahan kerinduan yang kau alami tak. Mesti tak kan. Begitu jugak hamba Allah ni.  Huagrh!
Dah dah. Tu je aku nak cakap. baii

Best ? Like je