Shish ! Just Read !


Hari ni jumaat, esok sabtu lusa ahad. Akan datang isnin. What the frog -.-
Kau dah siap homework? Mesti belum kan-3. Jyeah ! Kita gang ! Haha. Homework aku berlambak.
Belum sentuh lagi. Since last week, tak siap-2 kan. Maklomlah budak rajin memang mcm tu >.<
Macam kau rajin sangat. Termuntah aku mendengarnya. Lagi teruk, folio pjk aku hapah satu benda aku 
tak buat lagi. Banyak gila. Cuma aku j yang banyak so'eh. Itulah inilah. Hahaha. *yesakungakuakupemalas*
Bila agaknya, zaman homework nak berakhir kan? Kan bagus kalau setahun tuh, tkde kerja sekolah.
Ni tidak, setiap subjec mesti j ada homework. Naik muak aku pandang buku. 
Kadang-2 aku tak buat langsung. Maklom, dah siap awal :p. hahaha *gurauansematamata*
Dah-2. Pergi tidur. Esok kan nak sekolah ha ha ha tuihhhh. Sekolah wakkkluuuu. Esok cuti derrr. 

Assalammualaikum :D


Best ? Like je