Cinta Monyet both of them



Left - Ahmad Rizal
Right - Nabeella Muhd Redza

Assalammualaikum. Hari ni nak cerita kan tentang dua sahabat aku ni. Diorang memang perfect two. Dah banyak zappp tapi kisah cintan cintun diorang tak pernah putus. And kadang kadang jugak aku confuse dengan dua aliens ni *sorry! sorry!* Kejap kejap zapp kejap kejap zipp. Kalau diorang kawan korang, mesti korang confuse jugak. Actually. Bukan tuu yang aku nak gosip kan. HAHA.
Kidding on you babe <3 

Ahmad Rizal? Aku kenal dia. Grr. Grr. Grr. Time aku standard 6. Dia kawan kepada dia. Tak faham? Kesah pulak aku :p. Tak yah faham lagi bagus. Btts. Then then, after me and dia =='' Rizal dengan Bella pulak. Happy gila time tuu *sorry,kisahlama* Entah macam mana diorang zapp. Aku pun tak tahu and tak nak masuk campur hal diorang ni. So aku just zipp mulut and silent. Best tengok hubungan diorang.

Time diorang couple apa semua. Macam tengah tengok movie Cinta Monyet. Hahaha. Diorang dah banyak zapp. Tapi dengan keajaiban Allah. Diorang zipp balik. Then zapp then zipp. Akhir sekali. Diorang just kawan tapi mesra. Phiwett. Teror nyaaa. Hahaha. Kalau korang nak tahu, diorang actually dah zapp. Tapi tengok gaya diorang je. Macam tak zapp. Bersayang sayang lagi. Hahahaha. *yes,akummgbusybodypehal?*

Ehh jappp. Telajak pulak dahh. Apa he? Oh lupa lupa lupa. Nabeella?
Dia kawan aku lah since standard 3. Comel kan? kan? kan? Haha. Tapi malangnya, dah taken dah. Tapi taken dalam mimpi. Nak tahu? Siapa taken si tembam nii? Ahmad Rizal le. Siapa lagi. Adohaii! Hahaha.
Aku memang tabik hormat dengan diorang ni. Kalau ada jodoh takkan kemana. *cehhwahh*

Akhir kata for both of you yang handsome lagi comel.

Ceria selalu k? Tak moa gaduh gaduh. Aku bapp karang. haha. Kalau boleh lah -,-
Ehh budak handsome. Kau jaga baik baik kawan aku ni. Kalau tak, aku aku aku. Campak kau ke London!
Nak? Esok esok je lehh. Hahaha.
Oyt budak comel lagi tembam ^_^ muahihihi. Kau memang tembam peeeee! Haha. 
Take care of him  k? Sayang dia leklok. Jaga hati dia. Okay? *alohaii,mcmakunimakdiapulak*
Aku doakan korang kekal. Amin. Kalau umur aku panjang, dapatlah aku rasa nasi minyak korang. HAHA

Dah dah. Nak nak nak tutt tutt tutt. HAHA. baii!
Assalammualaikum.



Best ? Like je