Good Luck Pmr Candidates !


Assalammualaikum for the first sentence.
Weird? Me too -.-''
Hari ni hari apa? Oh lupa. Hari ni hari selasa 4 oktober 2011.
Hari apa he hari ni? Oh damn! Hari ni kan pmr candidates pergi berperang. Jyeahhh !
Berperang mempertahankan kejayaan masing-2. Hahaha. Aku? Ehhh. Aku lambat lagi.
Aku baru satu tiga. Belumm lagi satu lima. Kau ? Kau ? Berapa ? Pmr candidates ke ?
Mesti tak kan-3. Haha. Btts. Aku lambat wish tak? Hope tak.
For pmr candidates. Do your best. Beat the rest. Hope korang dapat jawab dengan senang. Korang mesti
dah study kan dekat rumah. So, tak mustahil straight A's tuuu jadi milik korang kan. Jadi, jangan lah
doa-2 yang bukan-2. Bapp kang. Hahaha. And tak lupa jugak for my cousin yang ambil pmr this year.
Good Luck okay? Buat yang terbaik. Dapat straight A's. Aku treat kau! Hahaha. *kalauadabajetbro*
HAHA XD. Sekolah aku punnn ada orang pmr jugak. Jadi sunyi lah sikit ijc tuuu. Bagus-2. Last words
Selamat Maju Jaya! Lakukan yang terbaik untuk esok! For the muslim. Istigfar banyak-2 Okay!
Inshaallah. Allah akan tolong korang semua untuk mempermudahkan ujian tuuu! Amin-3.


Best ? Like je